~~Assalamualaikum~~


Alhamdulillah…akhirnya terhasil jua blog ‘MY LIFE. MY WORLD’ yang tidak seberapa ni ;-D
Sebenarnya blog ini dihasilkan hasil cetusan idea adik saya yang selalu bertanyakan masalah perubatan kepada saya.(rasanya kalo saya jadi consultant dia kayo pokcik hehe…)

Semua cerita yang saya nak share ni berkisar pengalaman saya sendiri setelah lebih kurang 6 tahun bergelumang dengan kerjaya ini..Walaupun tak seberapa tapi saya rasa terpanggil untuk berkongsi cerita dan pendapat bersama kawan-kawan sekalian. Harap kawan-kawan taklah bosan pula yer membacanya hehe

Selain itu, hasrat saya blog ini juga mampu menjadi salah satu saluran maklumat untuk sesiapa yang dahagakan pengetahuan tentang sesuatu perkara mengenai perubatan amnya dan orthopaedic khususnya. ;-) kepada sesiapa yang nak bertanyakan sebarang soalan pun amat-amatlah dialukan…Insyaallah saya akan cuba membantu mana yang terdaya.. so jgn malu2 yer…

Selamat membaca……..

date Saturday, June 19, 2010

0 comments to “ThEre'S aLwAyS a FirSt tImE fOr eVerYthiNg :)”

Leave a Reply: